The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 1 mars 2010

1:a Mars

Här kommer uppdateringen från mässan igår.
08:10 Hämtad av Susanne, Ann har åkte på mega förkylning
08:15 Hämta Andreas i Paradiset
08:45 Framme vid Kalmarsalen där vi möts upp av Henke och Anna
09:00 Allting ihop plockat, dessvärre har vi inte hittat gitarren och trummorna till
BandHero, men de kom igång efter en stund.
Sen gick tiden väldigt långsamt.. Fruktansvärt långsamt till och med..
Vi hamnade i lite skymundan för Bartenderutbildningen som alla flög på. Så vi hade inte mycket att göra förutom disskutera folks klädval, framtiden och Andreas roade sig med att svära ut en salva för att en kille kunde köra gitarr som fan på BandHero.. Så tiden gick som sagt väldigt sakta.
Så vi var därifrån vid 14:15. Vi pallade helt enkelt inte.
Dessutom gjorde Arbetsförmedlingen något som vi retade oss på som fan!!! De stod och delade ut morötter... MORÖTTER?!?!?!?! Alla hade nyckelband, pennor, godis osv på sina bord, men inte arbetsförmedlingen.... Ja, vad ska man säga...



Henke, Andreas & Anna


Clas var en av dem som spelade mest, och hans son spöade mig något fruktansvärt på hela spelet...

Det var insläpp vid 9:00, 12:00 och vid 15:00, och de var verkligen hur många som helst som kom. Fast vad vi fick höra så var det inte mycket att ha.. På speed-date intervjuerna var det mest resturanger och ÖlandsDjurpark om raggade folk inför sommaren, så inget av dem vi pratade med var allt för imponerade..


Idag har jag inte varit utanför dörren.. Och inte Nelia heller. Hon har hostat hela natten och var jätte snorig.. Så vi har legat hemma i sängen och gosat hela dagen. Och min rygg är värre än någonsin idag.. Så det gjorde mig ingenting att vi var hemma. Frågan är hur jag ska göra i morgon.. Det är möte med Sonja från Coompanion i plugget och på onsdag ska vi på Karma mässan.. det lutar åt att vara hemma båda dagarna, jag kommer inte palla.. Och Nelia är ju också dålig, så det blir till att vara hemma.
Nelia upptäkte dockskåpet idag. Så planerna gick i stöpet om att se hennes min när allting var färdig, men hon var överlycklig när hon kom in till mig när jag låg i sängen och tittade på tv och utbrast "Mamma!! MAMMA!!! Jag har hittat ett docksåp!!!" Som om att jag inte hade någon aaaaaning om vart de kom ifrån. ;) Men hon var lycklig iallafall, och hon har lovat att inte leka med det förrän jag är färdig.
Har försökt mig på en korgstol idag, den är inte helt klar, så kommer lägga upp bild på den i morgon, men jag har tapetserat vardagsrummet och barnrummet och gjort en sängstomme. Sängstommen kommer jag också lägga upp i morgon och likaså tapeten i barnrummet. :)






0 kommentarer:

Skicka en kommentar